KDO JSME

CO DĚLÁME

JAK TO DĚLÁME

PRŮVODCE

BLOG

KONTAKTY

HLAVNÍ STRANA

KDO JSME

CO DĚLÁME

JAK TO DĚLÁME

PRŮVODCE

BLOG

KONTAKTY

Každá cesta
se musí
plánovat.

1. Krok - Strategie

Zodpovíme si otázky: jaký je váš cíl, čeho chcete ve svém podnikání dosáhnout? Sestavíme plán.

2. Krok - Kreativita

Naplánujeme co a kam napíšeme, co budeme Vašim zákazníkům sdělovat. Kde byste měli být vidět.

3. Krok - Tvorba obsahu

A letí to do světa! Tvoříme Vaše publikum (zákazníky) a komunikujeme s nimi. Směřujeme k vrcholu.

4. Krok - Správa

Zodpovíme si otázky: dosahujete svých cílů? Žijete to na vašich profilech? Je váš web aktuální?

1. Strategie

V prvním kroku Vás budeme chtít hlavně poznat. Budeme si společně povídat o tom, co Vaše společnost dělá, jaké má poslání. Asi tím nejdůležitějším je to, jaký je příběh Vaší firmy a jaké máte cíle.

Co je obsahem tohoto kroku?

VÁŠ OBOR PODNIKÁNÍ

Co je váš obor podnikání, jak funguje, co je nejdůležitější ve vašem oboru?

ANALÝZA TRHU A KONKURENCE

Jak vypadá trh ve vašem oboru, jaká je vaše konkurence a jakou roli hraje vaše společnost ve vztahu k trhu a konkurenci?

DEFINICE CÍLOVÉ SKUPINY

Kdo je vaše cílová skupina, co vaše cílová skupina očekává a kde se nachází?

KDE SE NACHÁZÍTE

Jaký je současný stav, jaké jsou silné a slabé stránky vaší společnosti, jaké jsou potenciály, co říká vaše značka, jaké je vaše poslání, jaký je příběh vaší značky?

CÍL

Jaké jsou vaše cíle, kam se chcete posunout, jaký je vrchol, kam se chcete dostat?

Výsledek:

Poznáme Vaši společnost, definujeme cílovou skupinu, stanovíme si cíle, určíme strategii marketingu.

$
M

2. Kreativita

Ve druhém kroku již začínáme tvořit. Vycházíme ze stanoveného marketingového plánu. Vše pečlivě promýšlíme, připravujeme strukturu webu, plánujeme příspěvky na sociální sítě, připravujeme fotografie, videa a vše potřebné. Obsahem tohoto kroku může být stavba webu, tvorba tiskovin, příprava bannerů, grafika pro sociální sitě, fotopráce, tvorba videa a pod.

Co je obsahem tohoto kroku?

VÝVOJ RESPONZIBILNÍHO WEBU

Webové stránky jsou jedním z hlavních kanálů společnosti. V dnešní době se více jak 80 % uživatelů dívá na webové stránky z mobilního zařízení, a to vyžaduje mít stránky uzpůsobené na mobilní zařízení. Není výjimkou v dnešní době, že webové stránky vypadají jinak na počítači a na mobilním telefonu a to nejen vzhledově, ale mnohdy celou strukturou.

TVORBA FIREMNÍ IDENTITY

Firemní identita, tedy logo, pužité barvy, styl, to vše říká o vaší společnosti, kdo jste. Více než text, slova o vás řekne grafika, tu si lidé dle statistik zapamatují lépe (konkrétně text z 10%, grafika 65%).

TVORBA TISKOVIN

Vizitky, letáky, brožury, prospekty, to vše se běžně využívá, ale korespondujete to skutečně s vaší firemní identitou, odkazuje to na vaše poslání a směřuje to k vašim cílům?

FOTOPRÁCE

Mnohdy při on-line kontaktu mají vaši zákazníci možnost poznat vaše prostředí, tým, produkty pouze prostřednictvím fotografií nebo videí. Pokud fotografie nejsou 100%, mohou vaše zákazníky odradit.

GRAFICKÉ PRÁCE

Tvorba bannerů, grafiky na sociální sítě, PR grafiky, reklamní grafiky, to vše vyžaduje náležitou péči a soulad s vašimi cíly a odkazem, který vaše společnost má na trhu zanechat.

Výsledek:

Vše máme promyšlené a sepsané v marketingovém plánu. Jsou připravené náhledy, struktura a vzhled webu a jiné.

$
M

3. Tvorba obsahu

V tomto kroku připravujeme texty, konkrétní příspěvky na sociální sítě, realizujeme reportážní fotografie a pravidelně přidaváme příspěvky na konkrétní sociální sítě. Tento krok je o pravidelnosti a dlouhodobosti, ten zajišťuje naplnění cílů.

Co je obsahem tohoto kroku?

OBSAHOVÝ MARKETING

Plané fráze, slogany… důležitější je najít společné téma s vašimi zákazníky a na toto téma tvořit obsah, tak zaujmete vaší cílovou skupinu. Obsahový marketing má jedno téma, ale forma je jiná pro různé kanály (web, blog, sociální sítě, outdoor reklama,…).

OBSAH PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Doba, kdy se přidávaly desítky příspěvků na sociální sítě za týden a to zajistilo výsledky je pryč. V současné době je síla v kvalitě příspěvků, nastaveném tématu, a vzhledu (fotografie, grafika, jednotnost). Je lepší než 10 špatných příspěvků za týden, 1 na který se vaše cílová skupina těší.

REPORTÁŽNÍ FOTOGRAFIE

Mobilní telefony v dnešní době nabízejí vysoké kvality fotografií, doprovodné funkce, ale nenabízejí cit pro tvorbu dobré fotografie, takové, která skutečně zaujme. V době kinofilmů se udělalo 9 z 10 fotografií dobrých, autentických, vyprávějících. Dnes je člověk omezený pouze kapacitou telefonu, která je opravdu velká. Více vašim zákazníkům řekne 5 výborných fotografií než 30 špatných.

BLOGY

Vyprávějte vašim zákazníkům svůj příběh, snažte se je vzdělat ve vašem oboru, podělte se s nimi o vlastní zkušenosti, obohacujte je. Vzdělaný zákazník ve vašem oboru bude hledat kvalitu a tu přeci najde u vás, ne?

ON-LINE MARKETING

Newslatter stále má své místo na trhu. Placená reklama na sociálních sítích a jiných kanálech, chatbot, umělá inteligence, to vše může pomoci vaší společnosti při dosažení cílů.

OFF-LINE MARKETING

Letáky, osobní prezentace, billboardy, stále jsou lidé v off-line prostředí a vy máte možnost je zaujmout, poznat a vyprávět jim svůj příběh.

Výsledek:

Spustili jsme kampaně, pravidelně komunikujeme s Vaším publikem, pracujeme na dosažení vrcholu.

$
M

4. Správa

Stejně jako předešlý krok, je i tento o vytrvalosti. Pravidelně kontrolujeme dílčí výsledky, zjišťujeme reakci Vašeho publika, vyhodnocujeme kampaně, zde bychom měli vidět již úspěchy a posuny. Už jsme těsně pod vrcholem!

Co je obsahem tohoto kroku?

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Pravidelná správa sociálních sítí je klíčová, vzhledem k počtu lidí, kteří se denně na sociálních sítích vyskytují si tato oblast vyžaduje náležitou péči, dobré plánování a realizaci.

AKTUALIZACE WEBU

Jednorázové vytvoření kvalitního webu je otazkou určité investice, která se může pohybovat v nižších desítkách tisíc. Je lepší a finančně úspornější na úpravě pravidelně pracovat, než jednou za 3 – 5 let znovu platit za redesign celého webu. Myslím, že to ocení i vaši zákazníci, kteří uvidí pravidelný posun a soulad vaší společnosti s novými trendy.

SPRÁVA REKLAM

Nastavení a správa reklam na sociálních sítích, googlu, seznamu a jinde je klíčová, je zbytečné vyhazovat peníze za něco, co nebude fungovat. Jasně danná strategie rozumné rozložení investic do reklamy mnohdy ušetří nemalé finanční prostředky. 

VYHODNOCENÍ

Je strategie v souladu s vašimi cíly, jak jste se přiblížili k vašemu cíli, daří se procházet dílčími úseky? To jsou otázky na které je potřeba odpovědět. Počet sledujících na sociálních sítích vám cíle nezajistí. Co je váš cíl a o kolik jsme se mu přiblížili, to ano.

Výsledek:

Znáte výsledky kampaní, vidíte posun, cíle se naplňují.

M